€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 18 augusti 2007 21:29

haha vilken underhållning inte nog med att FBK blev svenska mästare den eftermiddagen, man fick även se en dum Nils Ekman i badshorts i fontänen på Sergels torg..(Jag gillar Nisse Ekman, han är tuff) Känns som att det var igår.


Jag bjöd min mamma på Kina restaurangen idag och vi snackade om händelser vi kom ihåg, mamma kom ihåg Estonia, Olof Palme mordet och Anna lindh, stora händelser som skakat hela Sverige, de stora händelserna jag kom ihåg var Färjestad SM-Guld 6/4 2002 och 18/4 2006, World trade center 11 /9 2001 och 11/9 2003 Anna Lindh mordet. Ja ni är säkert många som skakar på huvudet åt att jag kommer ihåg exakta datum för Färjestads SM-Guld och det får ni göra men det är sånt jag kommer ihåg, kommer till och med ihåg vad jag hade på mig och hur jag hade håret. Minns till och med vilka som sa: Vad kul att Färjestad tog SM-Guld Emma..


Verkar inte bi nåt ikväll.. Nä jag får väl sitta här hemma och ufa..

Puss så länge

Av Emma Johanna Andersson - 18 augusti 2007 11:44

Ja igår var det då dags för Limpan att komma hem igen, och bland det första hon sa var -Åhh vad jag har saknat er sköna dialekt!

Ja Limpan vi har faktiskt saknat din med! :P

Jo jo nog blev hon välkomnad alltid, med en mini fest som skulle sluta på Impuls, Limpan hon drack inget inte Joel heller resten utav oss drack, jag mest men utan att det resulterade i någon slags dimma eller så.. Och Limpan sättet hon blev välkomnad på får nog henne att inse att det är i Sollefteå bland oss hon hör hemma, det är ju faktiskt bara vi som vet hur det egentligen gick till på Napa och gatu och studentveckan, det är vi Sollefteå folket som vet det! Därför kommer limpan aldrig mera återvända till Norrköping utan flytta ihop med oss alla utom Joel i en 1 mitt inne i stan.. ;P Vi kanske kan hitta en 2:a eller 3:a.. hahaha


Iaf så var det en lyckad kväll som resulterade i allt annat än Impuls, vi bestämde oss för en mysig hemma kväll istället framför idol 2005 auditions. Japp vi gillar 2005 för då är Ola med och vi älskar Ola, eller iaf jag och JP och iaf JP under idol 2005.. =)

Ja så kan det gå under våra fredags kvällar och ikväll finns det planer på att fara till Gålsjö och leka spöke, vilket känns lockande för då är dett jag som är spöket och behöver inte oroa mig för de riktiga spökena, fast egentligen så finns dem där dem med.. :S

Ja det var min gårdag. Hoppas ni hade lika trevligt som jag!


Puss&hej!


41 dagar kvar

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards