€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 12 augusti 2007 21:18

Nu s´ka jag snart fara iväg och se film med mina babes!

Såklart är det JP(rinsessan)  och Jörgen the man, trodde ni några andra! Shit vad jag kommer sakna dem 2 nu när skolan drar igång nere i Härnösand, kommer nog adrig få bättre klasskompisar än mitt gäng som hade jag på gymnasiet, känns fortfarande konstigt att prata om gymnasiet i dåtid, har inte riktigt smällt att jag faktiskt har tagit studenten, kanske därför det tagit fram tills nu att fixa tackkort! ;P


Tack för mig! Puss så länge

Av Emma Johanna Andersson - 12 augusti 2007 13:33

Jag kom på en sak nu då jag städade mitt rum, jodå jag har faktiskt tagit tag i skiten och gjort det som skulle ha gjorts för flera veckor sedan, men nu är det gjort och den där gigantiska klädhögen är borta från sängen så jag kan sova som en normal människa igen! När jag satt där på golvet och satte galgar på kläderna som skulle in i garderoben kom jag på att jag har lite kläder fast ändå för mycket för jag använder inte ens hälften. Hur går det till?? Sedan så är jag den som har minst garderober på rummet här hemma också, även fast jag är den som har mest kläder, iofs är jag den som har mest grejer så jag skulle inte få plats i de andra rummen! Förvirrande saker!

Iaf så tror jag mitt rum aldrig varit såhär rent och det är jag stooolt över!


Nu ska jag titta på lite fotboll på teve och sedan kanske ringa nåt telefonsamtal för att se om någon vill vete av mig.. ;P


Pussss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards