€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 5 augusti 2007 23:53

Jaha då sitter man i ett annat hus än sitt egna då! Vi är katt/husvakt åt Jimmy och A-K och eftersom att jag anser att en katt inte behöver vaktas dygnet runt så kallar jag det för hus vakt istället! Så imorgon blir det till att cykla till jobbet... Det är rakt nedför trängschakten så det kommer gå undan utav bara den, fortare än att gå hem ifrån mig och det är super nära, men... det är desto jobbigare och längre uppför kan jag lova!


Vad har jag då gjort idag? Jag har betalat räkningar :S, vart ute och ätit med mamma, Jonny, pappa och Berit. Det var trevligt att äntligen få med pappa och Berit ut och käka och det är dom förtjänta utav också! Sedan så har jag bara slöat och naturligtvis sett på Beyond the break. What a great program! Och sedan kan jag ju inte sticka under stolen med att Bailey Resee/ Ross Thomas är en riktig hunk! =)

Och det blir bara bättre och bättre kan jag lova! Men jag fortfarande sur över att jag ännu inte fått sett dokumentären om Robin Jonsson jävla skit svt.


Såg en bit på star wars ikväll, jag blir så sur att han skulle bli Darth Vader, jag menar det förstör ju hela kärleks historien, hon dör och han blir ond.. Typiskt, det gör ju så att många utav oss iaf jag inte vill se de andra filmerna, finns liksom ingen mening! Finns ingen Hayden att kolla på ;P


Nä nu ska jag titta lite mer på teve innan det blir godnatt och sov gott!


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 5 augusti 2007 13:43

Where did she go wrong. Vad hände med det blonda yrvädret som vann big brother? Nog för att hon kunde verka lite virrig var och varannan sekund men hon var iaf vacker. Hon hade ju underbart vackert hår och nu är det borta!!


Han kan inte låta sådär!!! Det finns inte,någon liten gen måste han ha fått ifrån sin fader.


Nu ska jag ta och betala lite räkningar så att det blir bortgjort för den här gången, vilket skit att vara vuxen!


Puss&Kram

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards