€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 26 augusti 2007 14:49

1:a guldet i Osaka VM är i land och det genom Carro, vem annars! =)


det enda som kändes lite tråkigt, var att glädjen i att vinna ett guld inte riktigt fanns där som den brukar göra hos andra, samma var det för Reese Hoffa (kulstötarn) det kanske skulle behövas att de förlorade en gång i ett mästerskap för att de ska kunna känna samma glädje som folk brukar känna eller känna egentligen vet ju inte jag hur Carro känner sig, men visar.

Enigt henne själv har hon vart nervös men det syns inte på henne, hon är super women!

Ja nu är det slut för Carro, inget längdhopp, jag skulle också vilja ha min tävling tidigt under mästerskapet då kan jag sitta och mysa på läktaren och bara insupa atmosfären!


Av Emma Johanna Andersson - 26 augusti 2007 12:54

Anna, svar på kommentar: Brunnström ser läskigt bra ut, både under matcher och träningar, han ger allt och sparara inte på mycket.

Motin tror jag kommer ha en "mellan" säsong eftersom det gick så himla fort förra året, han kom in gjorde en grym match och fanns sedan med resten av säsongen liksom.

Och att Rickard skulle vara årets bästa nyförvärv i hela ES tänker jag inte bråka om! Det är bara så att 2001/2002 var Rickard med och tog Sm-Guld, sedan stack han iväg till Minnesota. 2005/2006 kommer Rickard hem igen och vilka vinner SM-guld då? Jo just det Färjestad efter att ha förlorat 3 raka SM-finaler. Jag tycker det talar om vilket bra nyförvärv Rickard är =)
Tyvärr så hade jag velat sett Rickard och Per Ledin tillsammans denna säsongen, jag tyckte dem var ett bra team ;P


Och jag hoppas verkligen att Heino blir förste målvakt, är sagt att han ska vara det men man vet aldrig, Heino var helt outstanding några matcher förra året, och jag hoppas det satsas på han rejält iår, han är en framtida stor målvakt!

Av Emma Johanna Andersson - 26 augusti 2007 12:43

Kasta, inte kasta, kasta, inte kasta? Kasta såklart! Vi vill ha ett nytt pb även här. Kom igen Carro!


Mot europarekordet!

Eller iaf mot GULDET!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards