€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 30 april 2007 19:21

Grillen brinner och Rickard gjorde mål. Vilken sista, vilken sista!

Inte ett ord till behöver skrivas!


Ellle jo, PUSS

Av Emma Johanna Andersson - 30 april 2007 16:30

Kom på att sorgen och saknaden efter elitserien 2006/2007 är enorm, speciellt sorgen. Kan inte tänka mig en Kåberg utan ledin och inte en Ledin utan Kåberg. (Så sorgligt, det sa till och med en Modoit!) Jag hoppas att när slutpelet kommer nästa år och Kåbergs skägg blivit ännu större så rakar han det så det föreställer Ledin! Skulle vara en kul grej, kanske ska gå en skäggtrims kurs och fixa det?!


Ikväll blir det grillning och fest med min underbara vänner, måste nog kolla hockeyn då och då! Hento står, Rickard glänser,Bäckis leker, Jörgen ler och Steen laddar kanonen

Det går dåligt nu ska ni veta, min kamera har ju gått sönder och JP skulle till S-vall idag och shoppa så hon tog med sig den men den går ej att få ut på garantin så jag måste köpa en ny kamera innan Cypern, hur ska det gå till? Resan till Cypern var inte precis billig!!


Roligt, även om det är 7 år sedan. Gud I miss him

Äh va fan köttet är under/ inuti/på/bakom marinad, potatissalladen är klar och cidrarna är på kylning, det går bra nu! PUSS

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards