€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 22 april 2007 23:22

Idag har varit en händelselös dag!

  • Jag städade mitt rum
  • Tvättade min och resten av familjen tvätt
  • Gick över till grannarna på andra sidan gatan
  • Maria och JP kom såg ca:kanske halva Titanic med dem
  • Sitter här

Egentligen är det kanske en hel del med tanke på att Söndag är en enda låååång transport sträcka mot Måndag!


Jaha nu har jag jobbiga veckor framför mig, har inte haft en HEL dag i skolan på många veckor nu. Men nu börjas det igen..


MIN KAMERA ÄR PAJ, eller inte kameran utan displayen! Inte bra för den är köpt på elgiganten och det är långt härifrån.


Borde göra lite bilteori! Japp det ska jag. Pusss


Problemet med att jogga är att när

 man inser att man inte är i form för

det, så har man hunnit för långt för att

kunna gå tillbaka...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards