€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 19 april 2007 22:23

Idag kom min JP hem... Hon ringde till mig och vi bestämde hockey kväll.

Men först skulle jag till min kusin Johanna som fyllde 2 år. Stora tjejen nu ju.

Jo tillbkaa till hockeyn då. Jag kom dit lagomt till mitten/slutet av 2:a perioden, (var som sagt på barn kalas innan) då berättade de att Rickard Wallin hade missat ett friläge eller nåt sånt, men han hade gjort en jäkligt snygg fint/dragning/snurr innan! That´s my man!

Nä ni gott folk ska jag orka upp på skolan imorron så måste jag nog kanske snart lägga mig och sussa eller jag kanske ska ta och spela lite på mitt supermario so jag har bestömmt mig för att värva utan att hoppa över en endaste bana! Lycka till Emma / Emma

 På lördag kommer lilla Per Albin William (yes, thats his name) hem.. Men ska nog vänta ett par dagar innan jag far dit så att de får installera sig nu när de är 3..

Höres imorron PUSS

Av Emma Johanna Andersson - 19 april 2007 14:27

 Dagens Färjestad

FBK har gjort klart med en ny målvakt! Jonas Gustavsson från AIK 22 år!Jonas är 1,91 cm lång och hade 2,79 mål insläppta per match förra säsongen i allsvenskan!

Färjestad kommer ha ligans 2 yngsta målvakter när säsongen drar igång, Heino-Lindberg är även han 22 år iår och kommer vara klubbens 1:a målis!

Imponerande att Färjestad vågar, och inte bara safar som det funnits en tendens till årets säsong!

Har även gjort klart med 22 årige backen Jens Skålberg om ett tryout kontrakt. han kommer att träna med FBK under våren och sommaren fram till 10 september och sedan görs en bedömning om han stannar eller inte!Det är bara att önska honom Lycka Till!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards