€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 13 april 2007 23:58

Allting kan gå itu men mitt hjärta kan gå i tusen bitar!Så känns det just nu, fast det är i tusen bitar!Per Ledin, min Per Ledin har valt att signa ett 3-år skntrakt med HV71, 3-ÅRS KONTRAKT, det är länge det. Om 3 år är jag 21-22 år. 3 år är en lång tid för mina ögon att vara stängda, stängda för att slippa gråta när man ser #97 åka förbi i en blå-gul tröja. Just nu är jag deprimerad, förbannad och riktigt ledsen. Varför Per, varför just han, han som jag diggar stenhårt och vill vara som när jag blir stor. MIN IDOL! Ringde Jp och hon kände nog nästan likadant som mig. Me and her = Per´s största fans!Ja men jag får tacka och bocka för det han gav mig och Färjestad under 2 säsonger, vilket var kämpa glöd, hjärta, stenhårt jobb och underbara kommentarer!Och även ett lycka till i hans satsning till att bli en bättre spelare även fast jag inte tycker att det behövs för han är redan komplett! Nu drar jag täcket över huvudet och går i ide tills han kommer tillbaka till oss för jag saknar han redan otroligt mycket, speciellt hans språng upp för grusgropen!Nu går jag och gråter en skvätt tillPuss&hejFörresten just nu sitter jag och syr min klänning som jag ska ha på fredag på studentfesten. den blir faktiskt helt okej med tanke på att jag antagligen endast kommer ha en gång. den är baby blå, och det ska på lite ballerina tyg ooh axelband innan den är helt klar, men det blir nog bra! BTW: det blir ingen ballongdel! Om ni ville veta det. =)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards