€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 15 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 15 april 2007 22:50

Så fint det har blivit här!Jag och JP satt senast igår och sa att det var dags att fixa till lite för det finns så många andra bättre blogg sidor annars men nu är det ju kanoners!


Gårdagen var kul, började med förfest hockey hos Tomas och Gun-Mari = JP från början bara jag och JP senare kom Maria efter det bar det av till Nipstaden (eller vad kvarteret kallas) hos Linkan(?) efter det ner på bowlingen för army night! Inte mycket folk alls utan tappade man bort någon hittade man lätt åt dem förrutom då jag sprang flera varv runt bowlingen för att hitta JP, det visade sig senare att hon gått på Impuls så det var inte så konstigt att jag inte fann henne! hihi :P


Pratade med Jörgen hur mycket som helst igår och när jag ringde för att kolla om han var kvar i Ö-vik för jag och Magda var jäkligt nära på att åka dit så ville han inte prata och la på, senare ringde han upp och bad om ursäkt och förklarade vad som hänt! Kändes bra att han förklarde för jag blev lite spak när han var så där.. Jörgen brukar annars vara the nice one!


Imorron far min älskade Jennifer iväg igen till fjällerna, denna gången för att vandra med fritidarna och några barnare. Ska vara borta tills på Torsdag så jag kommer sakna henne rätt rejält! Men hon kommer hem igen om inte taket på bivacken ramlar in, men Pelle Bodin lärde ju oss att man ska bygga det pikigt...


Nä nu ska jag ringa JP och sedan titta lite på teve och kanske göra nåt mer!


På fredag är det förresten student fest och jag har fxat vimmelfotograf. Fia kommer och fotar så det kommer bli bra bilder denna gången! Kul att hon ställer upp!


Tack för mig! Inför nu en ny grej, dagens färjestads hörna! Hope it´s good!


 DAGENS FÄRJESTAD´S HÖRNA  


Har glömt att nämna att Färjestad har signat en ny kille:

DominikGranak från Slovakien. backen är  23 år, 1,81 cm lång och 77 kg tung. Vänster skytt! Nu har jag presenterat han en snabbsväng. Håkan Loob säger att han är lite av en Radek Hamr kopia och vi diggade ju Radek! Välkommen till klubben!

Fler som är välkomna är:

RICKARD WALLIN  (som jag tjatat 200000 gånger om)  :P, Fabian Brunnström och Eero Somervuori.

                


Kan väl säga att de som lämnat oss är PER LEDIN, Atvars Tribuncovs Robin Jonsson, Atte Pentikäinen och Robert Kantor.

                           

Av Emma Johanna Andersson - 15 april 2007 02:58

Hemma nu efter en kväll fylld med hockey, krigs målning och lite annat.. FYLLA! Ingen mer blogg på fyllan!Grattis MODO till SM-Guldet. Grattis älskade JP! Hade velat sett Pelle Ledin, min Pelle Ledin där med bucklan men det blev inte så iår inte ens en final men jag gillar dem andå. Ska sova nu. Va fan jag är svart under naglarna är nog efter krigs målningen! Eller jag tror det iaf! Nu loggade Magda in på msn! Kanske ska skriva en rad eller 2 med henne.. Får se om jag orkar!Känner redan saknaden efter Per Ledin, höll på att börja gråta när jag såg honom som talare ida under matchen!Skulle få sova hos min kusin Ida ikväll om jag kom till Ö-vik men jag fick ingen skjuts. Fasiken!Aja......Nu blir det säng!Puss Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards