€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 24 april 2007 22:58

Nu har jag suttit i typ 1 timme och nött bil teori, har hunnit med 7 prov och alla har varit godkända! Börjar få kläm på det här nu!


Idag har jag iaf inte gjort mycket har varit och sett min Rickstar uppträtt på Impuls, hennes klass (Nordiska rock musik linjen) är ute på turne så jag, JP och hennes lillasyster Sara (som är en rockbrud) var ner och kikade, den där killen som sjöng var ju hel skön! Snacka om scen närvaro, lite roliga grejer för sig men han var riktigt underhållande! Sedan diggade jag den lila-gula gittaren, basen eller vad det nu heter (är inte så insatt i instrument, ni förstår jag peplade tvärflöjt i skolan och då kanske ni förstår mig!) Men snygg som fan var den!


Nu kanske jag skulle ta och läsa lite till natonella provet i svenska imorron. Ska sitta från 08,30-13,30, vi får ju gå tidigare men det känns som att jag kommer sitta tiden ut även om jag inte kommer på nåt, eller så blir det som alla andra gånger, typ en timme kvar då kommer jag på as bra grejer men hinner inte med. Aja good luck to me!


Bara 30 dagar kvar till Cypern idag! Fryser som fan just nu!


PUSS!

Av Emma Johanna Andersson - 24 april 2007 14:43

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att de som är i min grupp ska komma hit till mig i datasalen så vi kan börja med arbetet om SOS Barnbyar!


Hem läxa till er läsare: Läs lapparna ni har på  ALLA era kläder och kolla vart de är tillverkade! Man vet aldrig, de kan vara tillverkade av barn!


Iaf, nere i andra klassrummet (grannklassrummet)har det varit lite taskig stämning idag, kan inte gå in närmare på det för man vet aldrig vem som läser min blogg, men jag kan säg att det har inte varit riktigt bra idag! Men det ordnar sig, vore tråkigt annars, speciellt för en, de andra har ju varandra! Håller med att det är dålig stil! Riktigt dålig stil!


Aja nu ska jag ta och ge mig, måste nog leta lite fakta om SOS.



It´s not our colors, it's not our race. That makes us brothers, no matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes. That makes us brothers
The love we share makes us the same.
Eller vad säger du Pallinskan!


Take Care!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards