€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 21 april 2007 22:51

                               Tack snälla Fia för att du ställde upp!



Prinsessan Emma


Maggan var hippie, Hon visar sin brosch "Boys are Toys"


My lovely klass! Eller en del av den iaf.




 

Puss och Kram!

Av Emma Johanna Andersson - 21 april 2007 11:29

räknare
 
Uscha så tråkig studentfesten var. Det började ju bra men slutade hemskt!

Jo då var det så att elevrådet hade fixat en fest i Gympasalen på Valla skolan, då skulle det tydligen vara hinderbana och sånt, lät kul till en början. När vi väl var där och skulle tävla så var det värdelöst. Iofs höjdpunkten den kvällen var ändå när jag spöade skidis Calle(?) på hinderbanan! Fan vad jag var grym, de anklagde mig för fusk men ändå! Vad hände mer då? Inget, jo vi var med i dragkamp, måste tyvärr säga att det var ingen från min klass som kämpade, tror nog inte att vi hade vunnit alla tävlingar på skolan om det inte vara för oss in the gang som ordnade sånt! Fast det kanske berodde på fyllen med, vad vet jag? Rätt mycket, tex.



I KICKED CALLE´S ASS ON THE HINDERBANA!


Har inga bilder som jag kan dela med mig utav tyvärr, hade glömt att ladda batteriet så jag blev utan. Tänkte bara berätta att jag var en snygg prinsessan Madeleine on the dancefloor on a bar in S:T Tropez!

Jo vi for då ner på krogen sen då! VÄRDELÖST, ordet för gårkvällen är VÄRDELÖST! Lite folk som tusan, men vi hade 2 trevliga stunder, den ena var då vi satte oss med vår lärare Conny och hans tjej. Vi pratade och skrattade sen var det dags för bowlingen tyckte en del så vi gick från Impuls och landade på City Grillen för en kebab det är trevliga stunden 2. Vi hade askul därinne på kebbaberian! Lite sådär otrevlig personal som enligt Maria:  Har en lång nagel på lill fingret och tydligen har vitt pulver på den som dras upp i näsan! Jag har ingen, INGEN som helst aning om det stämmer, men ya. LYSSNA HÄR OCH SITT OCH GARVA I TYP 300 ÅR ÅT OSS TORRA SOLLEFTEÅ BOR MEN GÅRDAGEN VAR MISSLYCKAD: JAG GICK HEM 00,13



Nu ska jag på stan snart! PUSS PUSS

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards