€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 3 april 2007 23:33

Dagen har bjudit på nationella prov i Svenska B! Tror inte att det gick så underbart bra men, kan ju inte vara på topp jämt! :PJenny har haft värkar i natt så snart kanske lilla knappe tittar ut, spännande att se vad det blir! men jag har ju som sagt satsat pengar på den 7:e april så hon får fan knipa om det blir tidigare. Potten är uppe i 650:- så det blir en fin present till bebis då, antagligen en fin liten klänning eller tröja och byxa med Färjestads tryck beroende på vad det blir! Har inte så mycket att rapportera mera, eller jo just jag far till Klimpfjäll imorron så jag får kanske mms blogga eller be någon skriva ett litet inlägg från mig!Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på en film tror jag, börjar inte förrän kvart i 1 imorr´n så det känns bra! Puss och hej!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards