€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 20 april 2007 16:04

Ikväll är det studentfest... Har hört att det inte är så många som ska dit, känns tråkigt, men sen så är det ju dem som går miste om något och inte jag.. Hoppas iaf att det blir skoj som sata*. Men jag blir nog inte någon sago-prinsessa. Klänning jag syr, den blev år helvete fel idag då jag skulle sy klart den så jag: bränner den jävlen!

Senaste timmen har allt bara gått åt helvete, först klänningen, sen nintendo, hade typ 22 liv då jag kom till 8:ans värld, och väl där så dör jag och får game over.. SKIT! Fast jag hann in några gånger till the real boss!


Dagens Färjestad

PER ÅSLUND och MARTIN JOHANSSON 2 år till.. Låter som fin musik i mina öron!


Nu ska jag nog ta och vandra in till köket och titta i kylen vad som finns och inte finns.. Puss Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards