€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 28 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 28 april 2007 21:14

Tidigare idag skrev jag att jag ville vara bollen! Men just nu vill jag vara de där 4 killarna som står i en gigantisk gruppkram ute på hockey planen och bli omfamnad av de där 2 (läs av Rickard Wallin) utsträckta armarna som bara EN man kan ha!

Jävla snyggt mål av morgonens hunk iaf.


Imorse satt jag och tittade på hockey, repris från Ryssland-Danmark´s matchen och jag kom på mig själv med att ha bredaste smilet på läpparna och känna en stor njutning av vacker hockey, jag behövde inte vara nervös utan jag kunde bara älska sporten!


Idag är det hunk dag! Denna hunken (Mark)hade jag ett hallelulja moment med framför datorn idag när min käresta JP skickar denna  länk som jag klickar upp och bara älskar!


Hey babe!(Just de orden ska det tittas extra noga på!)



Nä nu beger jag mig till mitt rum!

Av Emma Johanna Andersson - 28 april 2007 16:09

...vara den där bollen! :P

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards