€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 12 april 2007 21:17

Min dag började klockan 07,00, då skulle jag infinna mig på Sollefteå sjukhus för att jobba. Efter att jag slutat där 15,45 så for jag direkt ner på City hotell och fortsatte min arbetsdag! den slutade nu klockan 21,00.Men det betyder att jag får lite klirr i kassan innan jag far till Cypern så det är okej ändå!Just nu ser jag hockey Modo-Linköping 1-1 och sudden så just nu der jag den inte för det är reklam. =)Fick klart med elevrådet idag att Fia kan komma och fota på vår studentfest. Det ska bli kul att få riktiga bilder denna gången. Så nu ska jag bara meddela Sofia om vart det är och vilka tider det är..Nä ni gott folk nu blir det mitt favorit teve spel nintendo 8 bitars och Super Mario Bros 3. Igår hann jag värva Super Mario 1 och hann komma till värld 4 på 3:an.Ja ja, jag är grym, jag är grym! Eller vad säger du Ola?!Välkomna till våran ö, sluta tänk på regn och snö, sola bada och ha kul. Cypern är betald! Fick detta meddelande av Maria idag! Kung, snart kommer vi!Puss och hej leverpastejFörresten vart är du JP?! Tror jag kanske ska ta och ringa till dig efter matchen! Har saknat dig under min hektiska dag idag!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards