€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 10 april 2007 22:14

jaha då är man hemkommen från fjällen då!har varit en bra vecka med mycket skoter åkning (som faktiskt var roligt denna gången) jag var ett riktigt proffs på att burka och är en behaglig åkerska! Onsdag: Vi bara tog det lugnt efter att ha kommit fram vid 22.30Torsdag: Satt inne i stugan hela dagen för det stormade, snö stormade till och med så vi hann upp till slolombacken ca: 200 meter från stugan innan vi kom på att vi inte kunde fara längre. Gick ner på hotellet på kvällen och lyssnade på ett cove band och vi fick oss ett gott skratt åt hennes lökringar och även åt killen i röd tröja som satt och sov! han var roligast den kvällen!Fredag: For till Rauka sjö och allt gick bra. När vi var framme hade halva gänget hamnat på efterkälken men vi satte oss ner och väntade. Efter 20 minuter och efter att Jimmy hade varit och letat efter dem vände vi om och for tillbaka och hittade dem efter halva vägen ungefär, då hade Monika och Jennys skoter lagt av så de ko ingenstans så vi for 5 mil i onödan! Lördag: Skoter på dagen och sedan var det till att göra sig snygg för det var Påsksmällen. Idol-Cissi uppträdde och jag ocg A-K Hade förhoppningar om att få höra I´m not ready to make nice. Men ack så besviken vi blev. hon var inte alls bra heller. Mötte Jimmy Jansson , han var där och festade. Söndag: = Bakis dag så ingen skoter. Men jag mådde bra!Måndag: Skoter och super nice väder! Jag som inte blivit begåvad av Gud med lite pigment blev röd som en kräftaTisdag: Skoter men skit väder så jag satt mest och tjurade och ville hem till mamma och JP.När vi väl kom hem var Maria och JP hemma hos mig för vi skulle se hockeyn och de hade med sig glass och popcorn!Vad snälla de är!Så nu är jag hemma och ska hålla er uppdaterade om vad so händer i mitt liv!Rubriken!: Jo ni förstår min älskade morbor Peder som är Färjestadare väcker mig 08,26 på fredag mogonen med ett SMS där det står att min älskade Per Ledin lämnar Färjestad! Snacka om att jag blev hel nere och tänkte att nu går jag i ide tills han kommer tillbaka, jag la mig i sängen och grät en skvätt sedan somnade jag om och hoppades att allt ara skulle vara en hemsk dröm när jag vaknade igen, men ICKE! DET VAR SANT, DET HEMSKA VAR SANT Per du kan inte bara slita ut mitt hjärta och lämna det halvt! I am a mess right now över det! Det är inte många jag fastnat så mycket för men fan att just han skulle lämna, känns tugnt och vem ska nu bilda Bruise brothers med Emil. Ingen , nä just det INGEN. Snälla, jag ber på mina bara knän kom tillbaka, lämna oss inte, det är nästa säsong vi kommer behöva dig mer än någonsin om vi ska ta oss till final! Jag saknar dig redan oerhört mycket!Vilken tur att jag då har JP som jag kan bolla lite med om det här.(Hon är lite av ett Per Ledin fan hon med)Jaha då var man tillbaka i bloggens värld igen och det känns jätte skönt att få skriva av sig speciellt det här om Per! Jag är som i en dimma! Hoppas det inte bara är jag!Skickade förresten in min ansökan till Karlstad Universitet idag. Känns bra men ändå inte.. Oh vilket val! Aja vi kanske ses i Karlstad till hösten people om jag kommer in! Det första jag då ska göra är att köpa ett säsongskort i LLA!Puss Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards