€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 16 april 2007 21:45

Jaha då har min donna fyllt 3 år då.. Inte riktigt än men om  exakt 1 timme (22.50) så är hon exakt 3 år. Fick även ett samtal från min systers sambo att hon öppnats 4 cm och bebis är på gång. Om den inte kommer inatt så sätter de igång henne imorron för jenny har fått feber och är helt slut efter alla värkar hon har + att vattnet har ju gått så det får inte gå mer än 3 dygn efter att det har gått till bebis kikar ut.. Och imorron är 3 dygnet. Så senast imorron är jag moster för 2:a gången i livet!

                                   

------------------------------------------------------------------------------------------------


Dagens Färjestad


Tidigaste säsongstarten på 6 år för FBK är iår. Startade på måndagen.. Individuella samtal med spelarna är det som hägrar just nu. Den 24 april startar det på riktigt med tester i Våxnäshallen.

Iår förbättras explosivitet och rörlighet!


Peter Nordström: Opererade sitt knä på måndagen

Pelle Prestberg: opererar sin handled i Maj

Jörgen Jönsson: Spelar VM

Andreas Johansson: rehabiliterar och det går framåt


Puss och Kram


Av Emma Johanna Andersson - 16 april 2007 11:32

Japp tänk vad tiden går.

Jag tycker det var nyss jag blev moster till en liten Jonna Therese Jeanette! Men idag fyller tjejen 3 år!


Grattis älskade Jonna, Pippi Långstrump, Annicka, Färjestadaren, Thorsell!

                                                                               

 Kan även meddela er som undrar: Ja min storasyster Jenny ligger på BB och har gjort det sedan i Lördags då hon åkte in vid 17,00 tiden. Ska väl kanske sättas igång idag om inget har hänt, så eftersom Jenny har legat i 2 dagar utan resultat bevisar det att lilla "Knappe" är en envis kille/tjej precis som sin underbara MOSTER och dess lika underbara mamma.

Hoppas bara att Knappe ärvar pappa och mosters gen i hockey så att den blir rejäl och inte så satans mesig! hihi


Nu ska jag nog ta och klä på mig kan inte visa mig ute såhär. Om det inte är  summer! Och sommaren är på väg! Man kan ju gå ute halv naken nu om man!


Puss och Kram

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards