€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 26 april 2007 22:32

Då har ännu en dag i mitt liv passerat! Nu ska jag snart gosa ner mig sängen och slå igång lite One Tree Hill tror jag innan jag slår igen mina blå, grå, gröna ögon!


Idag har det inte hänt mycket, vi var på estet 3:ornas show, var inte bra men Elin är grym på att sjunga så jag och JP var besvikna att vi inte fick höra en ballad! Roligt var det öven när 2 av de som gick teater sjöng 2 låtar solo! hihi kunde inte låta bli att skratta!

Kan även ta och tala om för er att allas vår Jörgen är inte klok, en tjej sjöng Aerosmiths låt Cryin och vi alla typ älskar den (påminner mig om när vi var till skedoms fäbodar första året och vi alla lärde känna varandra, och vi blev the gang!)och Jörgen han börjar sjunga så han typ hördes mer än hon på scen med mick! Satan vad jag skrattade,det var nästan så att tårarna kom, men tjejen som satt på kanten raden nedanför var inte glad, hon vände sig om slängde en ond blick och sa till tjejen bredvid: försöker han vara rolig eller, eller nåt sånt i den stilen, efter det lackade vi ur allihop på nåt vis, jag blev astrött och höll på att somna och jag tror Jörgens sång sög musten ur han, även Jens blev tyst där på sin kant, JP som satt nedanför gäspade så vi dog nog en smula, hon förstörde våra hallelulja moments!

Även att vi sitter typ 2 rader ovanför och en bit åt sidan från en av våra   klasskamrater och hör hennes skratt. (Salongen på Hullstagård är inte liten!)


Tydligen så är det drag i Kramfors då det är Tune så det kanske är dit vi ska i helgen? Eller vad säger du JP och kanske Maria om hon inte är för seriös :P


Bara så ni + andra jag känner vet så ska vi gilla på sista april, jag vet inte var, men jag har en gräsmatta! Så nu är er sista planerad iaf, Magda var på, vi måste ha en kille som kan spela gitarr så anmäl er för audition!


Den här killen ska inte spela hockey, Men det här är fan snäppet värre! Ser även ut som att Daniel "Hento" Henriksson är förste målis i VM. Kul för hento det förtjänar han! Men jag känner saknade efter Per Ledin! Han känns så långt bort, och om jag saknar honom nu så vad kommer jag då inte känna när säsongen drar igång! Höglund stannar förresten i FBK! Kung!


Nu sover jag! PUSS


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards