€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 17 april 2007 23:07

Såhär ser lillen ut! Lilla William (?)Titta hur liten hans hand är när han håller i mamma eller pappas finger! Måste fara dit så snart de har kommit hem och hålla deras lilla goseknöl! Mosters älskling! Han är den vackraste bebisen jag sett på länge! Som jag har längtat, men antagligen har väl Jenny och Mattias längtat mer men ändå! Gud vad jag vill att de ska komma hem nu, endast pappa och syskon får ju gå in på BB och sedan så vill jag inte springa till dörren heller, utan har jag väntat 9 månader så kan jag nog vänta 3-4 dagar till! Jag var den fösrsta som fick se lill killen förrutom farmor som var med och förstås mamma och pappa!  Inte ens morföräldrarna fick se han före!

STOLT SOM FÅ just nu! Han har mammas näsa och resten är nog pappas, förrutom plutläpparn den är ingens.

Killen kommer krossa

många flick-hjärtan!


Har nog inte så mycket mer att rapportera om idag! Jag är helt slut, känns som att det är jag som fött barn idag iaf! Men Gud så nervös jag varit! Har sagt det förr men det tåls att upprepas: Jag äääär sååååå fruktansvärt stolt över Jenny (min underbaraste syster) Hon är en helt fantastisk kvinna! + att hon har en förjäkla hög smärttröskel! Mattias (bästa svågern man kan ha!) har också varit helt otroligt duktig! Han är så sprut- och blod rädd så det är inte klokt, men ändå pallade han med ett kejsarsnitt med båda dessa sakerna inräknade! Just nu är de mina idoler i familjen!


Jo min Pippi Långstrump (Jonna) ar varit och sett Pippi Långstrump idag iklädd full Pippi mundering.


10 minuter innan de ska fara...

Jag: Ska du gå och se Pippi

Jonna: Ja du kan få följa med.

Jag: Nä men det går inte, jag har ingen biljett.

Jonna: Men jag kan skaffa en till dig!         


Lite senare...

Min pappa: Jonna ska du ha guldpengar med dig?

Jonna: Nä jag vet inte, det kanske blåser ute!

Haha, snacka om klockren hon är. Och hon kan verkligen uttala alla dessa orden med, hon snappar upp allt man säger och sätter ihop det till egna ord i egna meningar! Hon är BÄST!


Nu ska jag sova och försöka smälta att jag har blivit moster!


Puss

                                                  
                             
Lyssna på din hjärna.

Den har mycket information.

                                                  
                   Tjej som är 7 år

                                                  

Av Emma Johanna Andersson - 17 april 2007 15:03

Japp nu har jag blivit moster för 2:a gången då! Grattis till mig!


Idag tittade lill killen ut. Han vägde 4185 g och var 55 cm lång,

En ny Färjestadare är född!


Är sååå STOLT över Jenny! Även om det blev med kejsarsnitt så är hon duktig! Har haft otroliga värkar de senaste dagarna och fått feber, men har kämpat på ändå!


Välkommen till oss och vår släkt! Du kommer ha roliga år framför dig, för med oss är det aldrig tråkigt!


Undra om det är en Per William eller om det blir något annat!


Tryggare kan ingen vara

Än Guds lilla barnaskara!



Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards