€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 april 2007

Av Emma Johanna Andersson - 27 april 2007 22:09

Så vad har då hänt idag? Gick till skolan vid 10,00, börjar 10,15 så jag var lite sen men jag gjorde mig ingen speciell brådska utan lunkade iväg med tunga steg, genom parken och då kommer det en cykel bakom mig, så jag vänder mig om hoppar till lite för där kommer Sotarn (en välkänd man här hemma i Sollefteå som dricker alldeles för mycket och  gör parkbänkarna sällskap varje dag) på styret hänger en lila system påse som klirrade fint när hans cykelhjul rullade på gruset (kan väl tillägga att Sotarn är inte den som är fientlig utan är en trevlig och snäll man, men ändå) People, klockan var 10 på morgonen och han satt sig i parken och drack öl! Vilket liv, om det blir så för mig på äldre dagar skjut mig! När jag kom till skolan, svettig och äcklig så går jag längst bort och ska gå till klassrummet och be om ursäkt för min senaankomst möts jag av en låst dörr och igen Webjörn, fan är vi ledig? var det första jag tänkte! Men ack så fel jag hade, han kom och vi kollade våra celler, riktigt kul faktiskt, jag skulle bli en snygg kloning! :P efter det går jag bort till oss på BF och får veta att vi som gjort provet är lediga så jag kom till skolan 10,20 och gick hem 11,00! Ingen dålig dag! Sedan kom jag på att vi hade möte med Pelle idag angående projekarbetet klockan 13,00 så jag gick och satte mig på bilskolan och satt där i 1,5 timme. Sedan gick jag till kommunhuset ocha hade mötete sedan skulle jag och JP gå på Lindex och titta på bikinisar när det var gjort fick vi gå en tipsrunda för gallerian firar 1 år, såg antagligen ut som 2 tok när vi gick in i affärerna och letade lapparoch tittade nästan inte ens på sakerna som finns. Iaf så klockan 17,00 skulle de utropa vinnarna men man var tvungen att närvara, varken jag eller JP var där och de hade ropat upp Jennifer!  :P

Där tog iaf min dag slut, efter det gjorde jag inte ett skit, eller jo jag tröck en pizza och den där promenaden jag skulle ta gick till andra sidan gatan där jag fikade! Cyper here I come!


Tjoflöjt!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards