€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

Brand har uppstått i arenan utrym hallen

Av Emma Johanna Andersson - 27 oktober 2007 23:06

Godkväller!


Så då har man hunnit med hockey och 50 årskalas på bara några timmar, otroligt vad tiden räcker till ibland.

Vi börjar med hockeyn och det började bra, vi kommer in i arenan och jag går mot toan, tyvärr fel toa så jag får vända och gå lite längre bort, men inte grät jag för det för där var han! Guds gåva till kvinnorna, eller iaf till mig... Rickard! Precis mitt framför ögonen på mig, det var ett hallelulja moment ska ni veta.

Efter det intog jag hallen och min plats, platserna var kalasbra.

Efter 4.51 så har Färjestad nedsläpp i anfallszon och helt plötsligt böjer det tjuta och speaker rösten hörs säga Viktigt meddelande, viktigt meddelande brand har uppstått i arenan utrym hallen.

Jaha vi började vandra och kom till slut ut, där står 2 brandbilar men inget arbete pågår, efter en studn så får vi gå in i gen och innan vi hunnit in i hallen så har matchen startat så vi missade va 3 minuter av period 1, men vi fick ju iaf se klart matchen. Tyvärr så blev det en förlust men med tanke på match bilden så hade lika gärna FBK kunnat få det målet och vunnit istället. Sad, but true.. Fast jag är lycklig ändå fär jag fick vara där, jag fick se Riksman brilijera i målet och jag fick se Rickard Wallin.

En annan kul sak som hände var att både vid utrymningen och när vi gick ut efter matchen så gick jag bredvid Skröder, det var ingen wow upplevelse för mig eftersom jag inte är Modoit men en vet ni vem jag gick bredvid upplevelse ;) haha.

Åh vad jag älskar hockey!


50 års festen då, det var gratis alkohol men efter en tuff hockeymatch så hade jag världens huvudvärk och tog mig en alvedon istället, och alvedon tillsammans med sprit är ingen bra kombination så jag for hem istället och slappar nu framför soffan. Lite tråkigt att gå hem för JP är ute och när jag klev ut bilen mötte jag Jörgen och Mats så det känns som att många av mina vänner är ute =D


Puss hej&by the way

Det här var också kul! Giffarna gick upp i allsvenskan (alltså giffarna sundsvall inte våra giffar hihi ) även att dem spelade med en man mindre när dem vände. Fantastiskt kul, nu kan man se allsvensk fotboll 12 mil bort

Stort Grattis Giffarna! =D

 Jag satt och storgrinade i omklädningsrummet för att jag kände att jag svikit laget, fansen och klubben, och sen kan grabbarna vända 1-2 till 4-2 – det finns inte på världskartan, säger Mikael Lustig.

 
 
Ingen bild

Linn

28 oktober 2007 09:05

synd att du inte gick ut! jag var också ute :)

 
Ingen bild

Siss

29 oktober 2007 09:25

Ja du vad säger man Er otur eller ???
Jag blev faktiskt lite rädd allvarligt då M ringde för sekunderna innan snacka vi om bobhotet i Karlstad & sekunderna efter ringer M & säger att hela hallen får utrymma hallen *huvva* Men tur att de inte va ngt & att ni kunde få se klart matchen trots att MODO vann :-) HAPPY !!!

Ja du e sådär då man ska dricka sprit men sånt e livet :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards