€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 14 oktober 2007 22:40

Hipp hipp!


Nu är JP här och vi har kollat på en film, den värsta familjen. Den var bra, men inte bland de bästa jag sett.

Sitter nu och planerar inför våra blivande äventyr nu i vinter.

Vi ska dra ihop ett gäng och fara till någon backe och åka bob, pulka, matta m.m säg till om ni vill föja då det drar ihop sig ;) Är ju ändå ett tag kavr, för nu har snön här hemma så gott som försvuniit, det lilla som la sig..


Nu ska det spelas en match i fifa sedan blir det sängen för hela slanten. Ska upp och jobba imorron, blir ett 13 timmars pass först vfu:n på Lillänget, shit vad skoj det ska bli! Sedan blir det hotellet. Så jobb från 08.00-21.00 ja det funkar, speciellt då jag kan plugga på hotellet och på skolan kan jag säkert klämma in lite läroplaner, kan ju alltid fråga min llu:are vad hon tycker är viktigast i en läroplan och sedan kan jag säkert få be om att läsa en utan att hon vet att jag ska ha det på tenat ;) det gäller att plugga vid varje tillfälle som ges!


Sikta högt, Godnatt!

Av Emma Johanna Andersson - 14 oktober 2007 19:13

Bjuder på en bild, från en kväll som jag aldrig kommer glömma. Blir inte lika mycket tok som förr men när det väl blir så tar vi igen för varje dag som vi missat ;)

Av Emma Johanna Andersson - 14 oktober 2007 15:35

Hej hopp!


Idag har jag jobbat så gott som ända fram till nu! Började 09.00 och jobbade fram till 15.10, skyndade mig hem för att hoppa in i duschen och bli fräsch igen! Ska snart iväg och käka middag hos Jenny och Erik, tacos, låter otroligt gott med tanke på att jag håller på att hungra ihjäl!


Imorgon börjar vfu:n och jag vet ej om jag måste gå in på fritids efter skolan elle rom jag slutar samtidigt som barnen eller som läraren, tydligen så jobbar min llu:are bara 50 eller 75% så det finsn en till lärare i klassen. Aja allt märks ju imorron då jag kommer dit, lite pirrigt är det, nog för att jag är proffs på att vara på praktik, har varit det ett x antal gånger, men nu ska jag ju typ hålla i mina egna lektioner och jag blir hårdare bedömd.. Men jag kan det här, fick ofta när jag själv gick i småskola hjälpa fröken med att rätta olika saker. Yes yes jag var smörig som liten :P


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards