€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 24 oktober 2007 21:41

Fick nyss ett sms så at jag nästan föll ur soffan.

Hej! vad gör du?

Hej! Kollar på greys anatomy och försöker komma underfund med en uppgift. Du då?

Ligg på soffa.. lev du?

Okej.. Jodå jag lever, fast fortsätter skolan såhär så är jag nog död inom ett år eller så.. Vart håller du hus mu för tiden? har inte sett dig på ett bra tag

Jaså du äre hårt? Ja man är ju i .....trakterna då. Du då?

Ja universitet är inte att leka med. Jag bor i folktandvårdshuset med en enorm altan.


Ja vissa, typ Marre fattar nog vem det är som skickade dessa sms.. Och hon kommer nog sitta vid sin dator och skratta ihjäl sig, eller dö.. :P Fast då räddar jag henne om jag hinner.. ;) Fattar hon inte blir jag besviken, så besviken!


Ciao Ciao


Av Emma Johanna Andersson - 24 oktober 2007 17:00

Blev en tidig dag idag, fick gå hem runt 13.40 för det fanns inget jag kunde göra, min llu:are skulle förbereda utvecklingssamtal så..

Men inte sa jag nej till att få gå hem så tidigt heller.


Tror att jag ska kila ner till mamma nu en sväng.


Förresten ni vet den där låten på MQ reklamen go your own way med ett gäng killar, aja skitsamma han som splear trummor är inte dålig! Oh my vilken man.. Se och njut! Nisse Westfelt...


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 24 oktober 2007 07:42

Morrn morrn!


Igår funkade det inte för mig att komma in, så till sist gav jag upp och gick och jag la mig.

Men jag måste bara berätta en sak att hädanefter när ni vill se hockey ska ni komma till mig! Because I have PPV!

Hur underbart är inte det?!

Japp så nu behöver jag inte åka en mil för att se alla matcher. Oh lovely PPV, du kommer förgylla mina måndag-, tisdag-,torsdag- och lördagar.

Men jag ska sätta upp några ordningsregler här för hur man beteer sig under en hockey match.

1. Står upp under nationalsången.

2. sjunger med i natinalsången.

3. Säger inte ett ont ord om någon i Färjestad.

4. Kallar absolut inte Rickard Wallin för babyface för då går det fort utför trappen.

5. Jag struntar i om ni håller på motståndarna men ni säger det inte högt!

6. Endast jubel när Färjestad gör nåt bra.

Något oklart? Var väl det jag tänkte. Härmed har jag bjudit in hela Karlstad, för mina vänner kommer inte komma efter detta ;P


Nu ska jag kila iväg och sjunga och dansa lite med hela skolan.

"När vi alla jobbar här i afrika dansar vi och sjunger sånger" (det är FN dagen idag)


Take Care & Peace

Puss E

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards