€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2007 22:41

-Gamla kläder!

-Vad sa du?

-Gamla kläder, det är ungefär som pyttipanna!

Sitter och kollar på sällskapsresan, jag, Jonny & JP, vilken kung film!

Det är den där dem far till Gran Canaria. Av oss  kallad Suntrip! =)


Imorgon är det sista måndagen på vfu:n och jag måste kolla upp om papperna är skickade eller om jag måste skriva ut dem, kan ju inte komma tillbaka till skolan utan dem, då blir de nog arga på mig.. ;)


Jo UIK spöade AIK med 8-0 idag och är därmed svenska mästare än en gång! Jodå Sveriges bästa damfotbollslag hittar ni uppe i Norrland, vi är bäst på någonting. Grattis till Umeå IK!

Nu håller jag bara tummarna för att Giffarna Sundsvall, gör en bättre match nästa gång och vinner så att de säkrar ett allsvenskt kontrakt! Skulle vara kul att ha ett lag så nära som är uppe i allsvenskan!

Puss&hejaheja

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2007 20:06

Fick bekräftat att dem tydligen åker bulle nere i Stockholm..

Den känns. Det svider i ögonen när jag läste det, och det gör ont i hela kroppen.

Men jag tänker inte säga nåt till honom..

Nej nej den glädjen tänker jag inte skänka honom, han ska inte få chansen att mobba mig.

Nä det här håller jag tyst om!


Jag tänker då aldrig åka bulle, jag tänker fortsätta åka taxi och inget annat. ;P

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2007 15:36

Snack igår kväll.

Han: Jag tar en bulle jag.

Jag: En bulle?

Han: Har du aldrig hört talas som en bulle?

Han: En bulle är en taxi.

Jag: Jaha för jag äter bullar, jag åker inte med dem...

Han: Ja men i Stockholm säger dem bulle.

Hmmm, since when började du bry dig om vad dem säger  i huvudstaden? haha.


Så om det är några Stockholmare som läser detta:

Säger ni bulle åt taxi bilar?  ;)

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2007 12:04

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say that...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2007 01:58

Hej hopp!


Nyss hem kommen från en kväll som var, ja, fylld med dans och sprit och värdelöshet.

Den började bra med god mat och trevlig folk, sedan så tog den en vändning som liknade Färjestads platfall, ja den dog helt enkelt.

Jag bor i en liten stad där alla känner alla, och känner man inte alla så vet man iaf vem alla är, men idag, VAR I HELVETET KOM ALLA IFRÅN?

Den frågan ska jag klura på när jag nu lägger huvudet på kudden och sover!


Puss&godnatt!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards