€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 7 oktober 2007 20:52

Jag lyckas med det som ingen annan lyckas med nu lyckades jag med att kasta sönder en bil nyckel! Ja jag skulle träffa Jonny som stod där nere och kastade för hårt och tänkte inte på att det var bil nyckeln. Ja jag vet jag är klantig men ibland så kopplar det bara inte och det här var en sådan gång då det inte kopplar.

Jaja det är bara att betala oh se jävligt glad ut, fast om det går på lika mycket som Jonny säger så strejkar jag, ja då dör jag hellre än att betala!


So no movie night tonight! =(


Kiss&Bye

Av Emma Johanna Andersson - 7 oktober 2007 13:29

Vaknar med inte roliga meddelanden på telefon. I know, ibland så säger jag för mycket och ibland för lite, men ibland är det inte heller min sak att säga det så därdör har jaf varit tyst, men det jag visste vet även du nu och ingen utav oss icke inblandade men ändå inblandade kan behöva få för något. Vi är inte bara en persons vän utan allas och så vill vi fortsätta ha det.


Jo men för att snacka om utekvällen. Ja jag har inte ont någonstans idag men så förbannat trött så jag skulle kunna i 2 år..

När det hela slog igen så var jag inte redo att åka hem utan gick ner några trappor till rosa rummet festade med the crew and the performers. Vilket var helt okej och nog för att jag var full men jag ser skilland på en drink innehållande Heiniken och mjölk och en helt vanlig drink. Ja faktiskt!

Enligt en vän så hann jag med även fast jag var rätt sne ett allvarligt samtal med henne, frågan är bara varför jag aldrig kommer ihåg dessa samtal, för ibland så verkar de kunna bita rätt bra!

Ja vad hände mer, Marko uppträdde då och höjdpunkten var ingen sommar utan reggae. Fast det kunde vi väl listat ut innan.

Sedan så var det rätt dött, eller det var mycket folk men jag känner ju ingen i K-fors heller.

Kommer ihåg att jag ringer till Magda klockan 00.00 och ska berätta vem som står i toa kön och hon sover! Sorry magda ;)


Nä nu ska jag ta och vakna till så att de kommer in och kan hämta utemöblerna som ska till min mammas moster.. Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards