€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 12 oktober 2007 16:50

Hittade 2 bilder från en fest hemma hos mig på sista april.. Då jag ännu bodde hemma

Detta var inte en fest där mammor och pappor INTE är hemma, nej det här var en fest då även morbröder m. familj fick vara med, fast vi var i köket och de i vardasrummet ;)

Ha ha ni får ursäkta att vi alla ser ut som vi gör, men man kan inte alltid vara snygg.. :P

Se och njut av norrlands guld! ;) 

Av Emma Johanna Andersson - 12 oktober 2007 12:18

Vaknade 06.20 idag! Det innebar att jag försov mig, svor en lång ramsa, ringde till en klasskompis och låg en stund i sängen och funderade på om jag skulle kliva upp för typiskt nog var jag otroligt pigg när vaknade, brukar jag iofs vara när jag försovit mig. Men nä jag la mig igen och drog täcket över huvudet och hade ångest!

Enda dagen den här veckan som jag verkligen kände att jag ville vara på! Vfu info:n känns som att jag hade behövt.. :S


Inte nog med att jag försov mig det är snö här hemma också!

Ja ni läser rätt säsongens första snö har landat och otroligt nog även lagt sig. Jag gillar snö, när det är jul, första snön ska komma där någon dag innan 1:a advent, inte i Oktober, nej idag är ingen bra dag, går jag ut så kommer jag antagligen göra illa mig! Otus dagar är aldrig bra!

 

Nu ska jag ringa min Vfu plats och förklara varför jag inte hört av mig tidigare..

(PS: bilden är från min lilla balkong ut mot vägen.)

Puss&wish me luck during my oturs dag!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards