€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 30 oktober 2007 14:24

Ni får nu bevittna svensk forskning. Forskaren skriver raggningspepliker som jag sedan ska svara på.. Tyvärr var flera utav dem ganska dåliga så han fick kämpa.. Forskningen var misslyckad..


Dessutom påminde en klasskompis mig om att man skulle anmäla sig till tentan igår.. Så nu måste jag ringa ett samtal för att bli anmäld, denna gången har jag varit för fokuserad på läsningen. Inte har jag fått tilbaka förra tentan heller.. Alla andra verkar ha fått det utom jag.. :P

Var den så illa?! JAAA!!


Ikväll spelar FBK igen denna gången hemma mot SSK. Hoppas att dem visar match på canal+ för då kan jag se den, ska iväg och jobba och där finns inte PPV. Kanske ska säga åt chefen att skaffa det? :P

En dålig sak just nu är dem har skickat ner Martin Johansson till Bofors.. Why, why, why??


Nu ska jag snart kila iväg och jobba. Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards