€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 25 oktober 2007 22:16

Jisses vad kul man kan ha såhär på kvällen!

Hittade den här igår och som jag skrev skrattade tills tårarna rann!

Speciellt på hockey spelaren vid 01.15 och direkt efter på bårbäraren.

Även hinderlöparen (02.17) och stavhopparen (02.36)är underbart roliga

Enjoy!


Av Emma Johanna Andersson - 25 oktober 2007 21:56

Godafton!


Var meningen att det skulle bli inviga PPV med första Färjestads matchen på teven, men det blev en resa till Forsmo istället.. Så min FBK debut får vänta ett par dagar för nu nästa match då far jag iväg och ser matchen på plats, japp, vet inte om jag skrivit det förut men fick tag på en snäll man vid namn Mattias, tyvärr tillhör han min syster så han kan inte bli min, eller tyvärr, jag hade ju nästan inte känt han om han inte hade varit med min syster så, det där har du gjort bra syster! ;P


Idag blev det vinst med 4-1 över Frölunda, även känd som serieledarna, men HAA, vi vann! Höll på att hoppa igenom teverutan och döda Vinnerborg, han borde inte få vara domare. Totalt värdelös!!


Imorron är min sista dag på praktiken, det kommer kännas skönt att gå därifrån och få vara ledig i några dagar och bara tok plugga klart det sista, men samtidigt så kommer det vara jobbigt att lämna mina terrorister, idag trodde alla att det var min sista dag så alla kom och kramade mig och sa hej då.. Usch det var inte alls kul för innerst inne är dem ju alla ändå små sötnosar (även utåt, ibland)! =D


Puss&Ciao

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards