€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 22 oktober 2007 22:04

Åh Färjestad! Vilket lag! =D

5-2 och Per Ledin fick inte till mycket denna kvällen!!

Vilken kalas match och Lintner, ja han nätade.

VÄLKOMMEN TILL FÄRJESTAD!


Såg även lite av AIK-IFK Göteborg och hittade ju en man! Pierre Bengtsson, vilken skönhet såg även rätt vass ut på plan, tror jag :P

Nä men killen är ju född 1988, samma år som mig så han har ju framtiden helt framför sig! Är man 19 år så hinner man med mycket innan man är gammal, hoppas jag iaf ;P

Ja var bollen inne eller inet? Jag vet inte och jag bryr mig inte heller, gillar inte Göteborg, inte AIK och inte nåt annat lag som kan vinna, nä jag håller på Elfsborg och dem är körd, så no SM-Guld iår, men man kan ju inte vara på topp jämt.. ;)


På lördag börjar världscupen i längdskidåkning, shit det betyder att vintern verkligen är på väg, att hösten snart är borta och sommaren ja den har ju inte varit här under hela årstiden som kallas just sommaren.


För någon dag sedan så blev en man mördad på busstationen i Kramfors, det är inte kul, men, en sak som jag blev alldeles chockad över var när en tjej blev intervjuad på radion så sa hon att det var helt ofattbart för Kramfors är en sådan lugn stad! Klart det är ofattbart men att Kramfors är en lugn stad det stämmer inte! No way, förrut när jag for mycket till Umeå så satt jag och var livrädd för en man som var ofta på busstationen och gick omkring i tjejkläder och var jämt hög. Så den här tjejen hon har helt fel, inte för att Sollefteå är så himla lugnt, men jag har aldrig varit rädd när jag suttit på busstationen och ska kliva på en buss..


Nu lite teve, sedan sängen! Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 22 oktober 2007 17:46

Goddagens!


Sitter och kollar på en hel sjuk film, vet inte vad den heter men det är i amerikans fotboll som spelas och det verkar vara mellan interner och vakter på ett fängesle eller så.

Sånna här filmer får mig att vilja dra till Usa och bli barn igen, få chansen att vara allt som inte går att vara i Sverige, typ Cheeleader, visst det går att vara i Sverige men inte på samma sätt som "over there". Sedan så skulle jag vilja att alla skolor i Sverige hade "skollag" fotboll, hockey, vad som helst, fan vad kul man skulle ha dem kvällarna de spelade och vilken gemenskap det skulle bli på skolan.. =D

Eller vad tror ni?


Nä nu ska jag ta och sysselsätta mig med nåt innan det blir hockey! Jobba på offensiven så löser det sig!


Tack för mig, hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards