€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 20 oktober 2007 17:43

Efter 2 intensiva och bra perioder så faller dem som käglor, en efter en.

Nä ska det bli slutspel iår måste dem kliva fram, visa vilka som har varit dominanta från 2000-2006. Dem enda som enligt mig idag får godkänt är de unga spelarna, Fabian, Per, Martin, Johan och Mikael, "Dribbelkedjan".


Nu kilar jag iväg på älgmiddag med 50 taggarna och dansar styrdans fram till 01.00 och ungdoms dans (som dem säger) fram tills jag vill gå hem!, eller tills dem stänger stället =)

Ska bara hitta en bra danspartner först, det blir nog Erik, han kan han =P


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 20 oktober 2007 00:21

Godkväll!


Ikväll har vi vart och grejat i Monicas nya kök, hon kom hem innan vi hann klart med allt och reaktionen... Jaaa.. den blev väl kanske som vi trott men inte hoppats på, hade väl velat iaf sett ett stort leende när hon såg allt och ett "men gud vad fint", men vi fick en öppen mun och ett jaha.. Tror nog ändå att hon är nöjd över presenten, svenskar är i allmännhet dåliga på att visa känslor, tyvärr, mer känsla åt folket!

Efter bygget for vi till JP och snackade och efter en stund kom även G-M hem och what a women! Stenkul att träffa henne och höra hennes kommentarer =D Me like G-M..


Min lillayster sover över hos min storasyster och jag är jätte avis, ja det låter säkert helt vrickat men jag är den som syrrans kille anlitade som "barnvakt" förut när jag var yngre och likså syster då. Min bigsister har astma och allegri och ganska allvarlig sådan och därför så fick jag alltid sova där kämt då M var borta, nu.. Ja nu får jag inte ens komma dit då Anna ska sova där.. Ledsen, det är vad jag blir! Djupt sårad i själ och hjärta! Hur kan man svika sin egna, bästa, lillasyster, a bästa syster över huvudtaget?

Nä det är lågt! Det ska jag komma ihåg, det kan ni lita på.. ;P

Fick förresten ett telefon samtal från min lillasyster:

-Du vet reklamen där killen sitter på bussen med sin bärbara dator och tjejen sitter på bussen bredvid med sin, du vet låten

- Jaaa.

- Vad heter den?

- Jag vet inte.

-Ja men kan sjunga en trudelutt?

-Men jag kan den inte.

Även trudelutt, vem använder ordet trudelutt nu? Speciellt om man är 13 år.. Hahaha kommer bli årets citat från Anna.

Eller hon har redan ett citat.

-Åh jag har ont i lungorna!

- Vart sitter dem då?

- Här! (pekar på knäet)


Puss&godnatt

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards