€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 17 oktober 2007 22:23

Ja det där gick ju bra!

Spelarna kämpade, det var blod, svett och tårar i 90 minuter...

Nä just ja det var ju en dröm, verkligheten är en annan...

Spelana kämpade och det var blod, svett och tårar i ca 20 minuter och sedan så gick dem och köpte korv istället, anatgligen skulle jag ha gjort samma sak för vem vill spela EM?! Jag vill! Jag vill sitta framför teven (eller varför inte på plats) och bita sönder mina naglar, svettas som en gris och tillslut antingen gråta i ren förtvivlan eller skrika av lycka!

Tack för att ni håller oss som vill till EM på sträckbänken! Mycket bra insats, ni har hjärtat på rätt plats!

PINSAMT SVERIGE! PINSAMT!!


Nu ska jag tröst sova!

Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 17 oktober 2007 20:06

 

Okej nu tar vi dem, nu tar vi dem!

GAME ON!

Sweden vs Northern Ireland!

Av Emma Johanna Andersson - 17 oktober 2007 15:43

Första dagen nu denna veckan jag kommer hem och inte vill lägga mig ner i soffan och dö en smula. Helt okej dag om man ser till omst'ndigheterna, men en otroligt bra nyhet kom idag iaf, en person i klassen kommer få en resursperson(al), en bra nyhet för alla inblandade vill jag lova..

Inte nog med det, den resursen är ja låt oss säga, en, HUNK! Tack gode gud för att du ger oss denna person!


Jag gick med i en klubb idag, en klubb där man får äta en massa godis så jag tackade genast ja , för godis, det tackar jag inte nej till!

Det bästa med klubben och godisätandet är att det är med 2 tjejer, små tjejer ca: 7 år och dem är bra på att äta godis, dem kan äta tills dem spyr! ;)


Nu ska jag laga mat och sedan kanske kila iväg till mamma, pappa och Berit eller jag kanske till och med går till storasyster och ugglar ;)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards