€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 19 oktober 2007 13:59

Äntligen Fredag!!

Första gången på ett tag nu så känns det såå skönt att fredagen är här och att helgen är min! Har varit en konstig vecka, den började stenhårt men gick till sig ordentligt nu på slutet, det tackar vi P för, om jag var räddaren i nöden i onsdags eller när det var så var han det torsdag och fredag!


Ikväll ska vi skruva skåpluckor till Ms nya kök. Hoppas hon inte läser min blogg.. :S

Hade planerat in en idol kväll med Jp men det blir tyvärr inte av då eftersom detta kommer ta lång tid, eller det beror på när vi börjar iofs. det kommer bli så fint inne i köket, fast jag hade hoppats på lite mer vågat, mera svart och limegrönt, det hade varit wonderfulish. Fast det aksnke inte funkar för en som fyller 50? Fast värdet skulle höjas på huset. ;) Nä nu ska jag sluta drömma och fokusera på min uppgift, sitta på golvet och skruva i handtagen i luckorna! Stort ansvar.. :P


Undra om man ska göra någon nytta?


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards