€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 5 oktober 2007 19:37

Ja jag får konstiga anklagelser hela tiden från Mr nörd att jg har suttit ner den ena schäslongen, a paaaallease ge dig, efter 2 veckor kan inte jag sitta ner en schäslong har inte lyckats sutte ner soffan i mitt förra hem, och den har jag inte bara spenderat 2 veckor i kan jag lugnt lova. Om det nu är så att den är nedsutten så är det fabrikats fel och inte mitt fläsk som ställt till det, nej ni den dagen jag sitter ner något på 2 veckor då ska jag banta och då blir det hård bantnig. Mina 55 pannor borde inte klara att sitta ner nåt på 2 veckor? Eller??


Men whatääver efter som jag är rik så kan man köpa nytt.


När man kommer in i Emmas hall ser det ut som att hon är rik

- Anna

Av Emma Johanna Andersson - 5 oktober 2007 12:29

Jag måste köpa koftor, nu är det höst och snart vinter då vill man ha mängder av varma och mysiga koftor, har hittat några potentiella men jag vet ännu inte. Jag har slarvat bort min finkofta, min svarta STOCKHLM kofta som jag gillade så mycket, eller jag vet att jag lämnade den hos JP och sedan tog hon den till Marias bil, så jag måste be Mary bring it to me.. =)


Den här jackan är jag lite små kär i så jag funderar starkt på att köpa den, den är sådär lätt. En jacka som man kan dra på sig för att gå ut en snabbis eller bara mysa omkring i inne. Iofs det kan ju hända att den är skit varm att ha på sig och då får den ju ett ännu större + och blir ett stort måste!


Det värsta jag vet är att handla gardiner i affärer och nu är det snart jul och då krävs nya. Men då sate jag mig och kollade igenom kataloger istället på jobbet och hittade en massa fint, det blev svin dyrt det jag ville ha med tanke på det endast är 4 fönster i lägenheten. Lite drygt 1600:- men samtidigt så är det så mycket dyrare i affären. Jag kommer ihåg när vi handlade upp till Sofiehem (Umeå) då köpte vi 2 par gardiner för över 700:- + att fördelen med katalog är att man slipper gå runt i en gardin affär. Ska iaf ta en tripp upp till övergård på maxi corner och se vad de har där för nåt, kan ju finnas någon gömd pärla.


Nej men huvva nu måste jag rulla vidare! Ciao

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards