€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 2 oktober 2007 23:00

Fy vad tråkigt jag har.

Sitter och lyssnar på ett album jag fick idag, det låter riktigt bra, så jag börjar fundera på att inte ge bort den utan behålla den själv,

Hur ska jag göra?

Ge bort eller behålla?


Alldeles nyss sett klart smekmånaden, tycker att den är så rolig, snacka om tuff start på äktenskapet. Skulle nog ha stucke fortare än fort.


Nä shit vad tråkigt jag har! Ska snart sätta mig i köket och plugga, behöver det men känner ingen som helst lust, vet att jag ändå kommer köra tenatn så fruktansvärt hårt att lärarna kommer bli helt försörda. Men men det är bara att fixa omtentan i sådannafall!


Nu ska jag kolla på alla nattkomedier, eller så intar jag köksbordet och pluggar, kan iofs göra det här inne med men då finns teven.. Aja whatever!


Puss och hej

Av Emma Johanna Andersson - 2 oktober 2007 16:39

Idag älskar jag Lagerbäck!

Idag har Lagerbäck äntligen gjort ett rätt!

Idag satte han oss på plats och visade att han kan, bara han får lite press på sig.

Idag tog Lars Lagerbäck ut Sebastian Larsson ett av Sveriges framtidslöften i landslaget.

Idag skiner solen och Sebastian Larsson ska få vara med i landslaget!

Idag är jag lycklig, lika lycklig som jag var igår kväll innan, under och efter matchen!

 

Sammanfattningsvis: Sebastian Larsson är äntligen med i truppen! Där kommer han stanna många år framöver!

Grattis Sebastian!!

Av Emma Johanna Andersson - 2 oktober 2007 13:02

Goddagens!


Sitter här och kikar på en film.

En snygg blir utpressad att hjälpa en kille som inte blivit begåvad med ett vackert yttre, (inte ett så vackert inre heller med tanke på att han är helt besatt av tjejen i fråga) med att få drömtjejen men som i de flesta andra filmer faller match makern för tjejen och en intensiv kamp börjar om vem som verkligen ska få tjejen i slutet! And there the happy ending came, den rätta killen fick tjejen, alltså den söta! ;)


Ikväll är det jobb som gäller, undra om alla är med idag eller om de bara är 3? Spännande, spännande! =D

Ska även till att börja råplugga in allt, men efter igår (som var väldigt bra för oss alla) så vet jag att jag inte kommer hoppa upp och ner av glädje 2 veckor efter tentan när vi får reda på resultatet, du kan förstå boken hur bra som helst, men förstår du inte frågorna är helt körd! Vilket ingen utav oss gjorde igår, vi satt i 5 timmar med bara EN bok, en bok av typ 6! Helt sjukt hur skruvad frågora är.

 

Det är så jävla synd om Lagerbäck inte tar chansen att ta med Sebastian Larsson, jag har följt han sedan han flyttade till Arsenal typ som 16 åring eller nåt, och han är grym. Nu är han i Birmingham och får mycket speltid och gör ett grymt bra jobb. Jag hoppas verkligen att när truppen presenteras idag klockan 14.00 så står Sebastian Larsson med, annars, ja annars blir jag vansinnig!


Ja ja nu ska jag hoppa in i duschen! Puss&hej


PS: dagens undersökning på aftonbladet:

Är Modo gnälligaste laget i Eliserien?

Ja (73.1 %) Nej (26.9 %)

ag har inte röstat för jag vet inte, har inte sett eller mött Modo iår så jag vet inte vad jag ska svara, återkommer med mitt svar när vi mött dem eller att jag haft tråkigt och sett en match med dem!

Av Emma Johanna Andersson - 2 oktober 2007 00:11

Hej favoriter!


Kom nästan nyss hem från hockeyn och vilken match!

Helt makalös bra!

När vi hittade våra platser och stod som i öppningen till själva hallen liksom så bara sög det till i magen för då kände man att säsongen är igång på riktigt! Jag blev alldeles lycklig! =D

orkar inet skriva så mycket mera just nu, är så himla trött men en lista har jag skrapat ihop bara åt er! ;)

Kvällens:

Fulaste: Vår blockering av väg vid vänstersväng!

Snyggaste: Heion-Lindbergs kalas räddning när TIK hade öppet mål.

Underbaraste: RICKARD

Bäst på plan: Young guns i FBK

Första: Marres 1:a möte med Rickard

Roligaste: TIK´s själmål.

Doldis: Peter Regin

Kyligaste: Fabian Brunnströms mål!

Jävligaste: Volvon som blockade oss innan vi hann blocka

Sämsta: TIK klacken

Skrikigaste: Tjejen nedanför oss som var FBK:are


Rickard gjorde 1 mål idag och det var vackert, oh så vackert, lika vackert som han är vacker ;)


Nu ska jag drömma söta drömmar om mitt FBK och mina män. Jag gillar dem och är nöjd över att ha hittat dem, det är som att öppna en choklad ask, fast den här asken tar aldrig slut. Helt fantastiskt bra!

 

Over and out från mig!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards