€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Emma Johanna Andersson - 13 oktober 2007 23:05

Kvällen har spenderats tillsammans med Jimmy och Jenny!

Jag har skrattat som jag inte skrattat på länge! Helt fantastiskt hur dum Jonny och Jimmy är! Eller snarare rolig..!!

Långt snack om Sahara hotnights visit to Vienna.

Kanske inte låter speciellt kul men om ni hört Jimmy och Jonny´s engelska så förstår ni det!

Jimmy: Du Emma Sahara hotnights heeeeeeeeeey bla bla, visst är det I need a visit to Vienna? Eller snarare I need a Wiissitt to Wiiiennaa?

Jonny: Nä det är I need a listen to the end now..

Jag lovar att jag skrattade så jag grät.. Sminket är borta så nu slipper jag tvätta bort det ikväll.. :P


Det här var kanske en genomkörare så att den gamla Emma är på väg tillbaka?! Kanske behövde en kväll där jag bara fick flyta med, bara vara inte behöva engagera mig i vad som sägs.. Who knows..


Ja iaf en lyckad kväll.. Snart kanske JP och TG kommer upp en sväng =)


Puss&hej


Hörru vad tycker du om party bootsen?

- Jimmy om sina foppatofflor

Av Emma Johanna Andersson - 13 oktober 2007 16:40

Under en tid har jag haft en omröstning som var delad i 3 moment. Ett nyförvärv från varje lag i ES säsongen 2007/2008 har ni kunnat rösta och när de 3 som fått flest röster från respektive omröstning så kunde ni rösta på dem i en slags "final".

Vinnaren fick 71,4% av rösterna och det blev...  

RICKARD WALLIN FRÅN FÄREJSTAD!

Robin Jonsson från Timrå och Andreas Holmqvist från Frölunda fick båda 14.3% av rösterna!


Bra val!! =)

Av Emma Johanna Andersson - 13 oktober 2007 12:05

Jag vet inte hur jag ska kunna bli mig själv igen då?

Vad har jag gjort fel hittills?

När blev jag någon annan?

Jag vet inte svaret på någon av dessa frågorna. Jag vet inte vad som händer!

Jag skulle nog ha bott i Härnösand denna veckan som var och kunna legat där och reflektera/fundera lite på vad som sker..

Det vuxna livet börjar inte som planerat kan jag då lugnt säga!

Ja jag slutar väl som någon äcklig människa som har noll vänner och sitter där vi middagsbordet alldeles ensam och tänker att jag har ju iaf min universitetsutbildning!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards