€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 30 mars 2009 21:11

Hej!

Måndag igen & jag är ledig, så skönt med "helg" hihi. Var som sagt & köpte blommor tidigare idag men dem var inte till mig utan till Birger som fyller 80 år idag, jag blev helt enkelt blomansvarig ;) Grattis Birger!

Efter att vi grattat honom så gick jag in & köpte en ny blomma med kruka & en extra kruka + att jag köpte några ljusstakar & vita stenar att ha i 2 av ljuslyktorna, (till mig själv så klart) kunde bara inte hålla mig. Så när jag kom hem så bytte jag gardiner & putsade fönster inne i köket så nu är ett rum iaf avklarat på så sätt. Skönt!  Ni får en bild på hur fint det blev, haha!

 

 Gardinerna satt i lägenheten på Sofiehem men har aldrig använts här hemma & dem är ju rätt våriga med tulpaner på ;) Andra fönstret blev exakt lika dant.

 

Bild på mitt blåmärke. Nice va?!

Byxlinningen är neråt så då kanske ni förstår vart det

sitter, mitt på typ bäckenbenet eller vad kallar det


Kom nyss hem från mamma, var dit & fixade musen som inte funkade, efter ,många om & men så lyckades jag få till det med hjälp av min mus som jag har till bärbara, en lite en men den får duga tills hon fixat en ny, blir den 3:e på typ 3 år :P


Nu ska jag kolla en stund på Harry Potter som går på canal+ för sedan blir det Project runway. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 30 mars 2009 10:17

Godmorgon!

Oj vad trött jag var när klockan ringde & usch vad förkyld jag blivit. Jäkligt jobbigt.


Nej men fy jag har inget mer att skriva, återkommer senare, nu ska jag köpa blommor. Puss!


PS: Följ min blogg med bloglovin:)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards