€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 3 mars 2009 20:00

Hej!

Nu har jag varit & hälsat på min mormor på sjukhuset igen, denna gången ligger hon inne för att hon har brytit lårbenshalsen, jo ni läser rätt, för bara några veckor sedan så bröt hon armen så den är inte läkt ännu & nu detta. Oturen för den damen tar aldrig slut.

Söta momma!


Har även hunnit med att starta ett nytt band idag, jag & Jonna är medlemmarna, jag på gitarr & sång & Jonna på trumpet, vilket band! I samma veva sa jag även hejdå, kommer sakna mina små snuttisar. Men herregud det är ju bara några dagar & jag kommer hem snabbare än snabbast. ;)


Imorron bär det av & det är inte packet ännu, men det hinns med, när man är ute sent så vet man att man får med allt :P Har iaf inhandlat grejer till maten, inte allt men nästan allt.


Nu ska jag kolla på mästarnas mästare, jäkligt bra program :)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards