€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 6 mars 2009 21:48

Hej alla vänner!

Jag har fått en grogg av Åke som är här med Anton & Gunilla & hälsar på, den är väldigt stark men den är snart nere :)

Idag var det inte heller strålande väder ute men vi har ändå haft skoj, åkt bob, tefat, madrass & stjärtlapp.

Imorgon är det hockey igen & vi får se om jag får se matchen eller om det blir Luleå. Jag hoppas på Färjestad! ;)

Här får ni bilder för nu har vi roliga saker att skratta åt. Puss!

Söta Filippa

Filippa tog ett kort på mig.

Här är det inget smink utan helt neutralt,

den bleka sanningen!

Jag & Plippis & mina nya brills

Pojkarna åker madrass, hej vad det går!

 Söta AK

 Vardagsmat för grabbarna. Mekning i "min skoter"

Det pirrar!

(hahaha)


Nu ska vi läsa bloggar, skratta & kolla på teve. Puss igen!

1-0

Av Emma Johanna Andersson - 6 mars 2009 09:20

Hej!


Igår vann ju Färjestad med hela 2-0 (oerhört målrik match), jag blev så glad & lättad när jag såg att den sista pucken med 5 sekunder kvar av matchen gled in i en tom Brynäs kasse, innan det målet hade Brynäs tryck!

1-0 i matcher till FBK som nu kör på med 2 raka hemma matcher. =D


Hinner tyvärr inte skriva mera nu, vi ska ut. Måste kolla hur många grader det är. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards