€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 2 mars 2009 23:36

Som ni ser så har jag fixat en ny design här på bloggen, nu när det är (snart iaf) slutspel & allt så tänkte jag att vi går hela vägen in i sargen. En riktig hockeyblogg design. ;)

Bra eller dåligt?

Av Emma Johanna Andersson - 2 mars 2009 22:13

Godkväll!


Är så sjukt sugen på att åka till Sundsvall imrogon. Jenny, Erik & AK far & jag vill följa. Får se om jag åker ner lite senare, då J slutat jobba, känns inte så skoj att åka ner själv, inte så roligt väder att köra i om det blir som idag. Jaja som sagt vi får helt enkelt se.


På Onsdag bär det av mot Klimpfjäll, måste börja packa så allt kommer med.

Blir skönt att komma iväg en stund, synd bara att jag mest troligt missar dem 2 första kvartsfinalerna mellan Färjestad - Brynäs, eller synd, det är förjävligt. Men men sånt händer & jag har minst 2 matcher kvar att se när jag kommer hem :D Jag älskar slutspel!

Kvartsfinalerna ser ut som följer:

Färjestad-Brynäs. Heja Färjestad! Behöver nog ingen förklaring till varför jag hejar på dem ;)

Linköping-Skellefteå. Heja Skellefteå! Norrland så klart.

Frölunda-Luleå. Heja Luleå! Enbart för husfriden.

HV71-Timrå. Heja Timrå. Västernorrland såklart.


Dags att börja odla slutspelsskägg!

 

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 2 mars 2009 10:48

Goddagens kära vänner!

Igår gjorde jag inte mycket, var mest trött & slut, fast så får det vara dagen efter att man har haft det super roligt!

Måste få hem lite bilder från Magda också, alltid lika spännande :P

Nu ska jag strax kila iväg på stan med syster&gudson, käka lite lunch & sedan ränna runt lite, jag måste köpa lite små grejer.


Har väl inte så mycket mer på hjärtat just nu. Återkommer lite senare =)

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards