€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 29 mars 2009 22:56

Hej kära läsare (om jag har några kvar)!!

Har inte haft en sekund över till att blogga i helgen, i fredags så jobbade jag efter att jag slutat på dagis så tog jag över telefon passningen på hotellet. kvällen spenderades med Monica & Tord med middag & Let´s dance/Så ska det låta. Sedan for vi vidare till AK som var ensam & hade mysigt där en stund, såg sista avsnittet av Samantha. Puhuuu, hur ska jag klara mig utan det?!

Igår så jobbade jag ända till 12.30, 26 frukostgäster tar en stund att plocka bort efter. När jag slutat for vi hem hämtade badkläder & ombyte & drog till Paradisbadet i Ö-vik med Jimmy, AK & barn, plcoakde även upp min bror som blev så glad när han fick följa, slutade med att jag fick en lillebror i bilen på väg hem igen :)


Så idag så började jag 06.00 & jobbade ända till 13.30 jag & Sussie jobbade som aldrig förr men det gick lätt & fort, 31 renbädd var dagens utmaning.

Lillebror följde med till Forsmo & körde skoter, han är modig den lilla :)

Sedan for vi till våra bästisar & åt middag för att sedan skjutsa Kalle till bussen & säga hejdå för denna gången, lär inte dröja länge tills vi ses igen :)


Nu är jag så trött att ögonen går i kors, det blev ju en timma mindre inatt som var så jag måste ta igen det! Kom ni ihåg det?

Men det är skönt att ha en stund över för lite bloggning igen, tänkte ta & skriva lite mer om paradisbadet & även ge er en bild av hur mitt blåmärke ser ut imorgon när jag har all tid i världen! :)

PUSSAR!!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards