€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 16 mars 2009 23:00

...på kvällen är Timrå utslaget.

Skellefteå kvitterade & den matchen går snart in i 6:e perioden, 6:e PERIODEN!

Spännande!

----

De mest spännande egentligen är vilka Färjestad får möta, blir det Skellefteå som vinner ikväll så vi får möta dem eller blir det äckel HV?

----

Jag gjorde köttbullar som jag skrev tidigare, inte så svårt själva tillverkningen men stekandet var fan inte det lättaste, svårt att veta när dem var klara för när man tittade i dem så rasade dem isär, så man ska väl inte säga att det blev köttbullar, snarare köttslamsor :P Men goda var dem! :)

Nu ska jag kolla på LHC-SAIK. Heja Saik!!!

Puss


---- A few seconds later----

SKELLEFTEÅ GJORDE DET!

HÖRDE NI, DEM GJORDE DET!

SÅHÄR GLAD HAR JAG ALDRIG VARIT FÖR ETT ANNAT LAG, JAG SKREK HÄR HEMMA SOM EN GALNING..

FÄRJESTAD MÖTER SKELLEFTEÅ I SEMIFNAL I SLUTSPELET 2009!

Nu får dem fan inte vinna nåt mer, dem har gjort en kanon säsong hittills men nu får det vara slut, ingen final för Skellfteå tack ;)

Av Emma Johanna Andersson - 16 mars 2009 20:40

Hej!


Idag sker sista gallringen i årets slutsspel, tänk att det krävdes 7 matcher i mellan 4 lag. Helt otroligt egentligen, det är jämt iår!

Ikväll håller jag på Skellefteå & Timrå, mest Skellefteå bara för att dom är så jävla värd att gå vidare.

Ställningen just nu:

LHC - SAIK 2-1

HV - TIK 1-0

Snart börjar semifinalerna & det blir roligt för mig igen! =D


Idag har jag faktiskt inte gjort nåt alls, var upp till Jimmy & AK en sväng på förmiddagen sedan har jag inte gjort nåt mer, funderar på att rulla lite köttbullar, jag äter inte köpta köttbullar & det skulle väl vara trevligt att göra några själv, om jag nu kan. haha.


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards