€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 14 mars 2009 11:26

Hej!


Hushållet här hemma bjöd på middag igår & det blev super bra, Per Åslund stod för receptet denna kvällen, taco hamburgare. Gott som bara den!

Jimmy, AK & Filippa stod för testkaninerna & dem åt & såg jätte glada ut :)


Efter middagen så slappade vi i soffan & såg skidskytte där Helena vann!!innan det bra hem till dem för lite Lets dance, en yatta (Yatzy) & skidskytte där Fredrik Lindström gjorde en kanon tävling!

Vi såg tyvärr inte Samantha men det är inspelat så det blir nog ikväll det ses istället :)


Nu ska jag kila på stan & fika, är hungrig som bara den, jag älskar Lördagar,.

Ps: Imorse var det betydligt bättre i min rygg, fast efter hårtvättningen så blev det lite sämre, men det går ju åt rätt håll iaf. Skönt!

Puss


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards