€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 24 mars 2009 21:58

Hello!

Fick världens roligaste sms för ett tag sedan, jag skrattade men tyckte samtidigt väldigt synd om personerna i fråga, tyvärr kan jag inte avslöja sms:et här. Sorry!

På tal om sms, jag skickade ett mms till AK idag, var tvungen att visa upp mig i sockarna som hennes mamma stickat till mig, dem var så sköna & jag frös inte en gång om fötterna!


Imorron blir det träning, 17.30, ser fram emot det, har äntligen funnit nöjet i att träna. (vet att jag skrivt det tidigare) Inte ens när jag spelade fotboll tyckte jag att det var såhär kul, det som var roligast var alla kompisar, alla skämt & roligheter vi hittade på. Som när Magda & jag borstade tänderna på Umeå fotbollsfestival, vem visste att borsta tänder var så roligt, eller vidrigt (det tyckte Magda iaf, eller njae, she loved it! ;P)

Eller att åka spårvagn 25 gånger från ände till ände & bara prata?! Det var tider & det är det enda jag saknar, visst jag saknar att sparka boll i solskenet & jag saknar känslan av att göra mål men inte träningarna.


Idag hade jag en mys eftermiddag/kväll med syster, gudson & Matte som kom hem efter en stund. Vi åt mat, drack lite kaffe & sedan såg vi på teve & jag instruerade Jenny lite i Facebookning, hihi, får se om hon dyker upp där snart då :) Det första jag fick göra när jag kom var att byta blöja på min lille älskling, han ville att jag skulle göra det, en ÄRA ska ni veta, helst ska mamma eller pappa göra det :) Avslutar med att visa 2 bilder på min underbara kille i en underbar tröja som var många storlekar för stor ;) hihi.

Man SMÄLTER!

Tyvärr dåliga bilder eftersom jag tog med mobilen

& den är snart död.


Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 24 mars 2009 15:54

Gick in på FBKs hemsida & skulle kolla om det stod något om Dicken där men det var helt tomt på ny info så jag surfade vidare, efter en stund så klickade jag in mig igen på farjestadsbk.se & fick till min stora fasa se den enormt stora rubriken som löd: Axelsson borta säsongen ut. Skrev ju igår att Dicken kanske brutit fingret & idag kom beskedet. Otroligt tråkigt. Jävla skit!

Nu hoppas jag att han blir kvar i FBK även nästa säsong!


Om ca en timme ska jag iväg till syster & bästaste gudson & äta lite middag, mys mys, så idag blir det ingen träning men man behöver vila också!


Puss&Kram

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards