€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 4 mars 2009 17:09

Hej kära ni!

Nu är vi framme, efter bra precis 4 timmars bilresa så har vi kommit fram.

När vi kom & for in på vår väg & närmade oss infarten till vår stuga så ser vi att våran uppfart ej är skottad & det var lite lite snö heller. Skulle ha knäppt ett kort men det glömde jag totalt bort.

Dessutom på vägen upp så är det en lastbil som står tvärs över vägen, som tur var så fanns det en väg runt så vi slapp stå stilla & vänta.

Tyvärr ingen sol, so far men förhoppningsvis kommer den fram lagomt tills imorronbitti då vi drar iväg upp på fjället, måste ju få inviga mina nya snygga solglajjer jag inhandlade på OK macken i Wilhelmina, värsta klippet ;)


Nej nu måste jag ringa mamma, lovade att ringa när vi kom fram.

Av Emma Johanna Andersson - 4 mars 2009 10:31

Hej allihop!


Nu är allt färdigpackat & blommorna är vattnade så nu hinner dem nog mest troligt inte dö innan jag är hemma igen.

Om ca 1 timma så far vi nog & jag längtar, längtar tills vi är framme för bilresan upp är inte kort, 4 timmar skumpandes runt på krokiga vintervägar är inte min favorit syssla men men det funkar, för imorron kommer vi ha det så mysigt uppe på "solsia"(solsidan) med massa mat, choklad, kaffe & saft med oss, förhoppningsvis även en massa sol.


Kameran följer med.

Hörs senare. PUSS!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards