€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 8 mars 2009 21:07

Hola vänner!


Nu är vi hemma igen, har haft det otroligt bra men det är såå skönt att vara hemma igen. :)

Vi har åkt skoter, åkt pulka, stjärtlapp, bob, sno trasher, madrass m.m

Sista dagen på fjället så skulle jag hoppa med sno trashern då den helt plötsligt inte ville åka med mig längre utan kastade av mig. Shit vad ont det gjorde men jag lever, jag & AK skrattade åt det för det såg förjäkla styggt ut, ska sno bilder av henne för hon har fångat det på kort ;)


Jo men oj, Färjestad vann igår ju, fick inte se matchen men kollade live updateringar på aftonbladet. 2-1 blev slutresultatet & återigen så var firma Paulsson/Axelsson framme. Allsvenskan & problem barnet som aldrig kommer bli nåt (enligt Wikegård) är hetast i Färjestad & det gör mig väldigt glad!

2-0 i matcher & imrgon är det dags igen. Me like & nu ska jag få se på min stora teve! Cant wait! =D

 

(Lånad bild från Sportbladet.se)


Nej nu ska jag kolla på Beck & prata med Magda & Ida, min söta Ida som jag saknar sååååå såååå mycket! Återkommer imorron med lite fler bilder & så. Puss på er!


ps: Saknar även Magda jätte mycket!

Hem

Av Emma Johanna Andersson - 8 mars 2009 09:20

Sådär ja, toan & duschen är klar, bara sovrum, hall & skoterkläder av hängar rum kvar.

Efter att det är klart så far vi hem, ska bli skönt men vi har haft ett par kanon dagar nu enda minuset var vädret..

Nu måste jag kila. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards