€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 21 mars 2009 17:29

Tjooo!


Just nu leder Färjestadd med 4-0 över Saik, Eero har gjort hela 3 mål vilket är = med ett hattrick & Per Åslund har gjort 1.

Behöver jag säga att jag är jävligt nöjd med det resultatet? ;)


Månsson i Saik: bla bla bla, som några jävla ballerinor!

Hahaha.

Är hos Jimmy & AK just nu, vi bestämde för att göra mat här istället, annars hade dem varit tvungna att åka hem efter ett tag för att lägga barnen & vi hade ändå bara följt med som dåliga klistermärken.

Till mat serverades hemma gjord pizza. Yummi!

Nu ska vi kolla klart på hockeyn. Ser framemot sista perioden. :)

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 21 mars 2009 10:21

Hej!

Igår hade vi en myskväll. Taco middag med hela klanen & sedan intog vi soffläge & kollade på så ska det låta. AK for iväg vid 6 tiden för att börja kursen som ska ge henne förarbevis på skoter så hon missade tyvärr ganska mycket av Månsan/ryamattan. Efter det såg vi utröstningen av Let´s dace & det var ju suveränt att både Laila & Magnus gick vidare har tyckt på slutet att Morgan äcklat mig eftersom han är med i prorammet mellan Let´s dance där han dricker bröstmjölk från den där Petra som ledde melodifestivalen, VIDRIGT!

Sist men inte minst så såg vi Samantha, I love Samantha. Förstår inte varför hon inte bara kickar ut Todd & hans flickvän. Det är ju trots allt hennes lägenhet!


Idag är det andra semifinalen, spännande, hemma match & med tanke på förra matchen så kan allt hända, verkligen ALLT. Åhh vad jag längtar!


Nu ska jag hitta på nåt annat. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards