€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 11 mars 2009 21:31

Jihaaaaaaa!!

Semifinal, smaka på det ni!

Jag är så gad även om det inte blev så att jag fick se matchen eftersom dem tydligen inte lämnar ut pin koden på telefon utan kunde skicka hem den. Bajs tänkte jag & han på andra sidan luren han skrattade när jag sa: Jaha jag får väl lyssna på matchen på radion då!

Men men vad gör det en kväll som denna! Färjestad är i semifinal!!!!

Det blev ett bra slut på denna jävulsdagen ändå även om jag som sagt inte fick se matchen vilket drar ner betyget lite.

 

PS: Jag fick min kokbok idag,

den är jätte fin & ska få en hedersplats i köket! =D

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 11 mars 2009 19:51

Godkväll!


Jobbet idag gick strålande ända tills min rygg for åt helsike, kom ingenstans. Rätt jobbigt.

Tog mig ner på ÖK & låg dr ett bra tag innan jag insåg att jag inte skulle kunna jobba mer idag så jag for hem & har fortfarande ont, super ont!


Hade sett fram emot en mysig hockey kväll där Färjestad kan säkra en semifinalplats när jag till min stora fasa inser att PPV kanalerna är borta, börjar zappa till 9:an,canal+ & canal+ sport där alla matcher utom min visades, zappade ner till 5:an i ren desperation & hoppades att FBK skulle visas där men nej. Ringde upp Telia & kände hur det bublade inom mig, ej tjej tog emot mitt samtal & hon förstod hur arg jag var men att det var supprots fel, tackade för mig & la på, hon var ju ändå trevlig äen om jag var elak.

Jag satt fortfarande lika elak i soffan när ringer hon upp mig & berättar att vi ska få tillbaka matchen i pengar & att hon kopplade mig vidare till support för lite vägledning om hur jag startar upp matchen på on demand(?). Överlycklig tackar jag så jätte mycket & hamnar som nummer 63 i kön. Jaja jag ska ju få se matchen så jag behöll mitt glada humör, kommer fram & blir vidarekopplad när det helt plötsligt bryts.

Men VA FAN!

Så nu står  jag i kö igen, är väl snart framme & blir ännu mer kopplad.

Matchen kommer vara slut innan jag är framme!


Behöver jag säga att jag är grönjävulskt less?!

Puss.

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards