€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 18 mars 2009 23:02

Visst låter det ljuvligt! Hittade denna länk hos AK.


Klicka här & registrera er, alla kvinnor har ett stort skobehov & då är det väl lovely att kunna få ett eller varför inte några par gratis :)

Av Emma Johanna Andersson - 18 mars 2009 22:43

Godkväll!


Idag blev jag bjuden på middag utav Jenny & min älskade gudson, Mattias var borta på jobb. Det var super gott & vi hade det jätte mysigt! han är så duktig & det är läskigt vad stor han blivit, han pratar hela tiden & man förstår han i meningar även om han inte kan uttala hela ännu, han springer, hoppar & kan säga Jag älskar dig, det fick jag höra idag! :)

Han blev dessutom jätte glad när jag kom & skrek Emma (låter som Imma för han uttalar E så =)) idag när jag kom, klappade händerna & skulle kramas ända tills han fick syn på mina solglasögon då skulle han testa dem istället & dra dem upp & ner i mitt ansikte. Mot kvällningen så kramades, pussades & nosades (ni v et när man gnuggar näsor) vi, la pussel, tittade på Postis Per & åt kvällsfika. Åh vad jag älskar lilleman!

 

Till helgen kommer kanske min bror m familj hit, ska bli så kul så jag hoppas verkligen att dem kommer :)


Nej nu ska jag ta & avsluta denna dagen med en film? Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards