€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emma Johanna Andersson - 15 mars 2009 15:24

Hejsan alla söta läsare!


Igår var vi bjuden till Jimmy & AK på middag, det blev klyftpotatis, kött & Jimmys dunder goda sås. Mumma var ordet!

Efter maten snodde jag ihop en jordgubbspaj & sedan blev det lite yatta = yatzy, melodifestival & skidskytte (Anna-Maria Nilsson är en stor jävla sopa!)

Ja vad ska man säga om det då, jag vann en yatzy, kanske var det 2? Sverige kom tydligen 5:a i stafetten, hade kunnat kommit 3:a om vi hade haft en bättre slutsträcksåkare.

Melodifestivalen vanns av Malena Ernman & ja, jag tror att hon kommer gå bra där borta i Ryssland, även om jag hade hoppats på EMD eller Måns, men jag får väl nöja mig med en ny rya matta istället, en modell som heter Måns Zelmerlöw, helvetet vad den mannen är hårig!


Idag har vi varit upp vid Ruifstugan på skidstadion & kollat på Filippa då hon åkt Remsle spelen, hon var jätte duktig & tog sig runt dem där 300 metrarna på ett galant sätt, bara 2-3 fall vilket är ungefär som Charlotte Kalla under ett vanligt lopp!

Filippas farbror, han har 2 internationella segrar, dem är han mycket stolt över! Vi andra vi skrattar mest då han för dem på tal vilket är i vartenda samtal som kan komma att handla eller handlar om skidor.

 

På start!

Nu ska jag sätta igång med maten. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards