€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 28 januari 2009 22:20

Fy vilken tvär vändning livet kan ta. Magdalena Graaf dansade en het pasodoble (?) på fredagen & ligger nu på sjukhuset efter en lättare hjärnblödning, hur man nu kan klassa dem som lätt & svår, jag menar du har en blödning i hjärnan & det är skit farligt  & läskigt!

Jag tänker verkligen på henne & hoppas att hon kommer tillbaka starkare än någonsin!


Nu över till något helt annat. Var iväg & fikade med systrar, barn, Jonna J & Siri idag vid 2-tiden, gott! Gick sedan hem & har sedan dess bara tagit det lugnt, tänkte väl slå igång en film nu när alla bra programmen är slut, Semestersvenskar & Made in Sweden.

Jag hoppas verkligen ni kollar på dem 2 programmen för dem är super duper bra. Fastnar mer & mer för semestersvenskar, är så härliga människor som åker på charter :D

Svenskar är cool, speciellt det där paret som köpte elefanterna. Bernt & monica

Han. Ja men vem ska betala då?

Hon: Ja vem tror du?

Han: Jag

Hon: Just det, de 3 Bna: Bernt, bära, betala

Så jävla klockrent!

Eller dom som hade problem med rummet.

- Det stod dubbelrum på biljetten men vi har bara fått ett rum.

Dom trodde att ett dubbelrum betydde 2 rum & inte ett rum med 2 sängar.. HAHAHA!


Nu film. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 28 januari 2009 09:37

Godmorgon!

Tänkte börja med att berätta för er att Färjestad dem vann igår. Ynka 1-0 men det är ändå en vinst! Det blev läskigt spännande i slut minuten då Skellefteå hade chans på chans på chans.. Men Jonas Gustavsson briljerade i mål. :)

Sverige vann också med ynka 1 mål. 26-27 blev det i handbollsmatchen mot Slovakien & får nu spela en match om 7 - 8:e plats.


Just nu sitter jag & tittar på Boston mot Washington tror jag det var, reklam just nu så jag kan inte tjuvkolla heller ;)

Svenskar i båda lagen:

Boston: Pebben Axelsson

Washington: Bäckis & Nylander

Också självklart Ovechkin, artsiten, tyvärr inte svensk men ändå jäkligt bra.

Att dem aldrig visar San Jose, jag skulle vilja se Douglas fightas lite! =D


Nej nu ska jag läsa lite bäcker. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards